Met een traan en een lach

U bent hier:»»»Met een traan en een lach

Met een traan en een lach

Met een traan en een lach

 

Elcerlyck heeft niet de doorsnee klanten.

De klanten die het Elcerlyck atelier bezoeken, zijn klanten die zeer gericht en bewust op zoek zijn naar een speciaal sieraad.

In de meeste gevallen gaat het bij Elcerlyck om sieraden met een emotie. Dat is ook waarin goudsmid en eigenaresse van het Elcerlyck Atelier Luci Aversteeg zich gespecialiseerd heeft.

Van heinde en verre weten de klanten haar in het pittoreske stadje Bredevoort te vinden.

Zo zegt Luci Aversteeg; een poosje terug hadden wij hier een mevrouw uit België  die een rouwsieraad wilde laten ontwerpen en maken. In een soort dokterstas droeg ze overal waar ze naartoe ging de urn van haar overleden man met zich mee.

Je staat dan wel even gek te kijken, want er moest een klein beetje as uit de urn worden gehaald om dit te verwerken in een sieraad en op het moment dat de urn opengaat begint de klant enorm te huilen. Het is gewoon verschrikkelijk mooi om de tevredenheid van de klant te zien wanneer het sieraad gereed is. Zoveel dank, dat is waar we het voor doen en wat het vak zo aantrekkelijk en variërend maakt.

De afgelopen 15 jaar is Elcerlyck zich geheel gaan richten op het emotionele vlak. Natuurlijk is het niet allemaal verdriet wat de klok slaat, maar ontwerpen we ook veel sieraden die te maken hebben met geboorte, trouwen, jubileum of sieraden die van de moeder naar dochter of zelfs kleindochter gaan.

Geweldig toch al die sieraden met een eigen geschiedenis die je mag vermaken tot een eigentijds sieraad.

Elcerlyck gaat niet mee met de massa of een “hype”, maar Elcerlyck sieraden ontwerpt en maakt sieraden in de gedachten van de klant, waarvan een van de vaste huisregels de persoonlijke touch is.

De klant moet zich in eerste instantie welkom voelen. Dat begint al bij binnenkomst met het aannemen van de jas, het aanbieden van een kopje koffie of thee, de klant moet zich thuis voelen want alleen in een prettige atmosfeer kan de klant zijn verhaal op tafel leggen welke Luci Aversteeg de kans geeft dit te vertalen in een sieraad. Beleving is waar het om gaat. Volgens eigenaresse Luci Aversteeg is gastvriendelijkheid een van de grootste speerpunten van klantenbinding.

Elcerlyck verteld al 33 jaar haar eigen verhaal en hanteert haar eigen handschrift. Elcerlyck staat voor kwaliteit en vakmanschap.

Ga ook eens naar www.elcerlyck.nl en vul het gastenboek in, of geef een recensie via google.

2019-02-11T13:03:00+00:00